Πτυχίαelpiniki2014-09-15T19:29:54+03:00
Οι μαθητές ανάλογα με το επιπεδό τους συμμετέχουν στις εξετάσεις των διπλωμάτων:
AΓΓΛΙΚΑ
Επίπεδο φοίτησης |
Δίπλωμα |
Εξεταστικός Φορέας |
Επίπεδο Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου |
Β junior |
STARTERS |
Cambridge University |
|
A class |
MOVERS |
Cambridge University |
|
B class |
FLYERS |
Cambridge University |
A1
|
C class |
KET |
Cambridge University |
A1
|
D class |
PET |
Cambridge University |
B1
|
E class |
FCE |
Cambridge University |
B2
|
|
ECCE |
University of Michigan |
B2
|
Proficiency 1 |
Advanced |
Cambridge University |
C1
|
Proficiency 2 |
CPE |
Cambridge University |
C2
|
|
ECPE |
University of Michigan |
C2
|
ΓΑΛΛΙΚΑ
Επίπεδο φοίτησης |
Δίπλωμα |
Εξεταστικός Φορέας |
Επίπεδο Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου |
A classe |
|
|
|
B classe |
Delf A1 |
IFA |
A1 |
C classe |
Delf A2 |
IFA |
A2
|
D classe |
Delf B1 |
IFA |
B1
|
E classe |
Delf B2 |
IFA |
B2
|
Sorbonne 1 classe |
Sorbonne 1 |
IFA |
C1
|
Sorbonne 2 classe |
Sorbonne 2 |
IFA |
C2
|
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
Επίπεδο φοίτησης |
Δίπλωμα |
Εξεταστικός Φορέας |
Επίπεδο Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου |
klasse A |
|
|
|
klasse B |
Goethe-Zertifikat A1 |
Goethe Institut |
A1 |
klasse C |
Goethe-Zertifikat A2 |
Goethe Institut |
A2
|
klasse D |
Goethe-Zertifikat B1 |
Goethe Institut |
B1
|
klasse E |
Goethe-Zertifikat B2 |
Goethe Institut |
B2
|
klasse C1 |
Goethe-Zertifikat C1 |
Goethe Institut |
C1
|
klasse C2 |
Goethe-Zertifikat C2 |
Goethe Institut |
C2
|
Version:1.0 StartHTML:0000000167 EndHTML:0000010946 StartFragment:0000000678 EndFragment:0000010930
Επεξήγηση των επιπέδων του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου
Αρχάριος χρήστης
|
A1
-
Μπορεί να κατανοεί και να χρησιμοποιεί οικείες και καθημερινές εκφράσεις και να διατυπώνει με απλό τρόπο συγκεκριμένες ανάγκες του.
-
Μπορεί να αυτοσυστήνεται ή να συστήνει άλλο πρόσωπο, να θέτει προσωπικές ερωτήσεις σε κάποιον (π.χ., για τον τόπο κατοικίας του, τις σχέσεις του, πράγματα που του ανήκουν) και να απαντά σε ανάλογες ερωτήσεις.
-
Μπορεί να επικοινωνεί με απλά λόγια, αν ο συνομιλητής του μιλά αργά και καθαρά και δείχνει συνεργάσιμος.
|
A2
-
Μπορεί να κατανοεί μεμονωμένες λέξεις και φράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά για καθημερινά και οικεία θέματα (π.χ., απλές ατομικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορές, στενό περιβάλλον, εργασία).
-
Μπορεί να επικοινωνεί κατά τη διεκπεραίωση απλών και συνηθισμένων εργασιών που απαιτούν μόνο μια απλή ανταλλαγή πληροφοριών σε θέματα οικεία και καθημερινά.
-
Μπορεί να περιγράφει με απλά λόγια την κατάρτισή του και το στενό του περιβάλλον και να αναφέρεται σε θέματα που αφορούν στις άμεσες ανάγκες του.
|
Ανεξάρτητος χρήστης
|
B1
-
Μπορεί να κατανοεί τα σημαντικά σημεία θεμάτων οικείων σχετικά με την εργασία, το σχολείο, την αναψυχή, κτλ, όταν ο ομιλητής χρησιμοποιεί με σαφήνεια την καθιερωμένη γλώσσα.
-
Μπορεί να τα καταφέρει στις περισσότερες καταστάσεις που θα συναντήσει σε ένα ταξίδι σε περιοχή όπου ομιλείται η γλώσσα-στόχος.
-
Μπορεί να εκφέρει ένα λόγο απλό και συγκροτημένο σε θέματα οικεία και σε θέματα του ενδιαφέροντός του.
-
Μπορεί να διηγηθεί ένα γεγονός, μια εμπειρία ή ένα όνειρο, να περιγράψει μια προσδοκία ή ένα στόχο και να παραθέσει με συντομία τους λόγους ή τις διευκρινίσεις ενός σχεδίου ή μιας ιδέας.
|
B2
-
Μπορεί να κατανοεί τα σημαντικά σημεία θεμάτων οικείων σχετικά με την εργασία, το σχολείο, την αναψυχή, κτλ, όταν ο ομιλητής χρησιμοποιεί με σαφήνεια την καθιερωμένη γλώσσα.
-
Μπορεί να τα καταφέρει στις περισσότερες καταστάσεις που θα συναντήσει σε ένα ταξίδι σε περιοχή όπου ομιλείται η γλώσσα-στόχος.
-
Μπορεί να εκφέρει ένα λόγο απλό και συγκροτημένο σε θέματα οικεία και σε θέματα του ενδιαφέροντός του.
-
Μπορεί να διηγηθεί ένα γεγονός, μια εμπειρία ή ένα όνειρο, να περιγράψει μια προσδοκία ή ένα στόχο και να παραθέσει με συντομία τους λόγους ή τις διευκρινίσεις ενός σχεδίου ή μιας ιδέας.
|
Αυτάρκης χρήστης
|
C1
-
Μπορεί να κατανοεί μια μεγάλη ποικιλία μακροσκελών και απαιτητικών κειμένων, καθώς και των έμμεσων νοημάτων τους.
-
Μπορεί να εκφράζεται αυθόρμητα και άνετα, δίχως να δίνει την εντύπωση ότι ψάχνει να βρει τις λέξεις.
-
Μπορεί να χρησιμοποιεί τη γλώσσα με τρόπο αποτελεσματικό και ευέλικτο στην κοινωνική, επαγγελματική ή ακαδημαϊκή του ζωή.
-
Μπορεί να εκφράζεται για πολύπλοκα θέματα με τρόπο άνετο και λόγο ορθά δομημένο, πράγμα που φανερώνει ότι ο χρήστης έχει τον έλεγχο των εργαλείων οργάνωσης, εκφοράς και συνοχής του λόγου του.
|
C2
-
Μπορεί να κατανοεί, δίχως προσπάθεια, σχεδόν ό,τι διαβάζει ή ακούει.
-
Μπορεί να αναμεταδίδει γεγονότα και επιχειρήματα διάφορων γραπτών και προφορικών πηγών, συνοψίζοντάς τα με τρόπο συγκροτημένο.
-
Μπορεί να εκφράζεται αυθόρμητα, άνετα και με ακρίβεια και να χειρίζεται τις λεπτές νοηματικές αποχρώσεις, όταν αναφέρεται σε πολύπλοκα θέματα.
|